Quickpost

Over QuickpostWil je iets delen met de rest van Nederland? Een interessant item, promotie of persbericht? Met quickpost kun je zonder registratie en gratis (anoniem) artikels en posts plaatsen.

Voorwaarden

VoorwaardenEen artikel dient uniek en goed Nederlands geschreven te zijn, minstens 125 woorden en één uitgaande link bevatten.  18+ en casino gerelateerde items zijn verboden!

Plaatsing

Artikel plaatsingLet op! Ingezonden artikelen worden handmatig beoordeeld en binnen 48 uur geplaatst. Achteraf wijzigen van een artikel is niet mogelijk!

Aanbesteden is eenvoudiger dan ooit tevoren.

Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

Hoe ga je als bedrijf om met een aanbesteding. Ga je ervoor of laat je het achterwege? Voor veel bedrijven de procedure aanbesteding een ontzettend lang proces en een hoop bedrijven wagen zich daar dan ook niet aan, omdat ze afhaken op de grote hoeveelheid werk dat erin gaat zitten. Het is eigenlijk alleen rendabel als je de klus krijgt en het een vrij grote klus is.

Gelukkig hoeft er met de komst van digitaal aanbesteden niet meer zo over gedacht worden. Het digitale aanbestedingsproces maakt alles een stuk eenvoudiger. Zo kan een bedrijf alles gemakkelijk online zetten. Hierbij moet je denken aan je gegevens die je niet elke keer opnieuw hoeft in te voeren en zijn de regels die van toepassing zijn al standaard ingevoerd op het aanbestedings platform zelf. Dit maakt het voor bedrijven makkelijker om erin te participeren en hoeft niet elke keer het proces helemaal opnieuw te hoeven worden doorlopen. Daarnaast kunnen ook de kleinere bedrijven meedoen met het proces en kan het voor opdrachtgevers goedkoper zijn, doordat er meer concurrenten zijn die meebieden op een aanbesteding.

De overheid is al enkele jaren geleden met het idee gekomen om een online platform erop te baseren. Voor de overheid is het natuurlijk belangrijk om zo goedkoop mogelijk van een opdracht af te komen. Daarnaast is het ook hier belangrijk om de onderlinge concurrentie tussen bedrijven te bevorderen. Dit wordt op deze manier ook gedaan. Het enige nadeel aan dit soort processen is dat het belangrijk moet zijn dat alles veilig verloopt. Hierbij moet gedacht worden aan de online beveiliging van de website waar het hele proces plaatsvind. Een klein lek kan ervoor zorgen dat alle informatie van de verschillende bedrijven op straat komt te liggen en dit is natuurlijk niet de bedoeling. Met de juiste certificaten is het goed mogelijk om een website zoals deze online te zetten.

Aansprakelijkheidsverzekering ZZP

Een aansprakelijkheidsverzekering ZZP, wat is dat nou eigenlijk? Een werknemer die in loondienst is heeft automatisch allerlei verzekeringen, een ZZP er niet. Dat is een groot nadeel van ZZP er zijn. Het is belangrijk om als ZZP er een aantal verzekeringen af te sluiten. Een dergelijke verzekering is de aansprakelijkheidsverzekering ZZP. Deze verzekering dekt het geven van een verkeerd advies bijvoorbeeld. Stel dat je een verkeerd advies hebt gegeven en dat je vervolgens een claim aan je broek krijgt van 5.000 euro. Dat is dan nog een klein bedrag, maar je kunt ook claims krijgen van 100.000 of 250.000 euro. Als dat gebeurd en je hebt geen verzekering dan heb je een enorm probleem natuurlijk. Zorg er daarom voor dat je als ZZP er een goede verzekering hebt om problemen te voorkomen.

 

MF Horeca uitzendbureau en payroll

Mf Horeca personeelsdiensten is een bureau dat doorgaat waar anderen stoppen

Op eigenkracht de werknemers selecteren, maar geen administratief gedoe en geen financiële en juridische risico's. MF Horeca personeelsdiensten verzorgt voor u graag de payroll zonder dat we ons bemoeien met interne bedrijfsvoering. Hierbij werkt u op Eigenkracht en werken wij op onze kracht. Zo doen we beide waar we goed in zijn.

Een eenvoudige werkwijze waarbij u gebruik maakt van uw eigen online werkomgeving, maar natuurlijk is er altijd de mogelijkheid tot persoonlijk contact met uw vaste contactpersoon. Overal en wanneer u maar wilt direct overzicht in de personeelsadministratie. Aanmelden van medewerkers is simpel en binnen een dag te realiseren.

We zijn aangesloten bij ABU, SFT en ISO gecertificeerd. Bovendien zijn wij  preferred supplier van Koninklijke Horeca Nederland en opgenomen in de kortingengids van het Nederlands Horeca Gilde. Kortom een betrouwbare partij.

Belangrijk om te weten is dat MF Horeca Uitzendbureau en Payrolling onderscheid  maakt tussen payrollkrachten en uitzendkrachten.

- Payrollkrachten zijn door uzelf geworven en voor de verloning ondergebracht bij MF Horeca.

- Uitzendkrachten zijn geworven door MF Horeca en bij u aan het werk via MF Horeca.

Payroll
Wij van MF Horeca personeelsdiensten kunnen u een hoop zorgen uit handen nemen. Voorkom hoge kosten zoals ziektekosten, ontslagpremies, hoge pensioenpremies en additionele kosten van uw accountant voor het inschrijven van nieuwe oproepkrachten, vaste medewerkers of vakantiekrachten. Om van de administratieve rompslomp maar niet te spreken. Doordat MF Horeca veel horeca medewerkers op de loonlijst heeft staan, kunnen wij deze onvoorziene situaties beter opvangen en u geld, tijd en energie besparen. In dit geval telt de wet van de grote getallen. U krijgt van MF Horeca één factuur van de uren die uw medewerkers hebben gemaakt en wij regelen de rest.

Uitzenden
Indien u flexibel wilt zijn in het gebruik maken van onze uitzendkrachten en wilt inspelen op de drukke periodes in uw bedrijf, kunt u gebruik maken van onze ambulantenpool. In deze pool zitten ervaren studenten en scholieren die naast hun studie bijwerken. Deze medewerkers beschikken allemaal over een volledig zwart-wit kledingpakket, hebben een ruime horeca ervaring en zijn overal inzetbaar.

Om kwalitatief goede uitzendkrachten ter beschikking te stellen hebben wij een trainingsruimte waarin wij horeca trainingen geven op het gebied van bediening en nog belangrijker, gastvrijheid. Wij gebruiken deze training als selectiemethode om te kijken of iemand voldoende ervaring heeft, gastvriendelijk is en of de afspraken worden nagekomen.

Werving en selectie
Bij deze dienst neemt MF Horeca personeelsdiensten  u de gehele voorselectie uit handen. Na onze selectie stellen wij de potentiële kandidaten aan u voor. U kunt dan op gemak kandidaten selecteren die bij het opgestelde profiel passen. Deze gesprekken met kandidaten laten wij voor zover mogelijk plaats vinden bij uw bedrijf. Hierdoor krijgen de kandidaten een eerste indruk en kunt u, als opdrachtgever, ook een goede indruk krijgen.

Mf Horeca
Oosterstraat 43
9711 NR Groningen
Tel: (050) 311 2244
Fax: (050) 312 3725
E-mail:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

http://www.mfhoreca.nl/

VG Trading - Nieuwe- en gebruikte kantoormeubelen

VG Trading is uw partner voor nieuw- en gebruikt kantoormeubilair, tevens leveren wij ook magazijn, grootvak, breedvak, en palletstellingen, maar ook; kunststof bakken.

Ons magazijn en showroom bevinden zich in Huizen, aan de Rokerijweg 20. Om de showroom te bezoeken dient u wel een afspraak te maken.

VG Trading heeft een breed assortiment aan nieuwe producten, bureaustoelen, bureaus, vergadertafels, vergaderstoelen, directiemeubilair, kortom voor een compleet kantoorinterieur bent u bij VG Trading aan het juiste adres.
Naast ons ruime assortiment nieuwe producten, hebben wij vaak een breed assortiment gebruikt kantoormeubilair van bekende merken zoals: Ahrend, BMA Axia, Vitra, Herman Miller, Kembo, Interstuhl, Lensvelt, Aspa, Comforto, Kinnarps, etc.

Wij bezorgen binnen heel Nederland en eventueel daarbuiten!

Ga nu snel naar de website van VG Trading Kantoormeubelen

Tekstbureau WAY2SAY introduceert Speechentoespraak.nl

Tekstbureau WAY2SAY kan nu ook ingezet worden voor het schrijven van speeches en toespraken. Met de realisatie van Speechentoespraak.nl kan iedereen zien wat nodig is voor het maken van een goede speech of toespraak.

Speechentoespraak.nl is in samenwerking met dit tekstbureau in Heerlen tot stand gekomen. De nieuwe website is niet alleen bedoeld om de lezer als klant over te halen om een speechschrijver in te schakelen, maar is voor een groot deel ook informatief. Met adviezen en nuttige tips kun je nu ook zelf je speech of toespraak schrijven. Alle soorten speeches en toespraken komen aan bod.

Een onderhoudende en uitgebreide website waar je altijd je voordeel mee kunt doen. Wanneer je desondanks toch liever de hulp van een speechschrijver wil inroepen, hoef je alleen maar het contactformulier in te vullen. Dit bericht komt dan automatisch terecht bij die dan zo snel mogelijk jouw verzonden bericht zal beantwoorden.